Pagina's

zaterdag 11 mei 2013

Welkom allemaal!!

Voor ik besliste om ook mijn eigen plekje te maken hier, las ik reeds meerdere blogs mee. Ik vind het zelf heel leuk om te kunnen volgen wat andere mensen maken en er nieuwe ideeën van op te kunnen doen.
Ik hoop stiekem dat jullie het ook leuk zullen vinden om deze blog mee te volgen.

Momenteel ben ik vooral bezig met haken en dan vooral het haken van amigurumi's.
Ik heb dit eigenlijk maar toevallig ontdekt door iemand die een foto van zo'n beestje op facebook had gepost. Toen ik dat berichtje las, ben ik op gaan zoeken wat amigurumi eigenlijk was.
Wat een hoeveelheid aan websites dat je dan tegenkomt...

Ik was gelijk verkocht.
De dag nadien ben ik naar de plaatselijke Veritas gereden om meteen een boekje en wat bolletjes wol te kopen. Maar 1 boekje was natuurlijk niet genoeg, want als ik met iets begin zie ik het meestal nogal groot. Dus heb ik er maar meteen 2 gekocht. Allebei van Christel Krukkert: "Dierenvriendjes haken" en "Gehaakte beestenboel".
Mijn eerste projectje uit deze boekjes was de schildpad:


Voordat ik met haken begon, was ik eerst bezig met borduren. Hier ben ik een drietal jaren geleden mee begonnen voor de geboorte van mijn metekindje. Net als met haken zag ik het meteen groot en begon dus niet eerst met iets makkelijks, maar begon met het alfabet van Winnie the Pooh. Ik had mezelf 3 maanden gegeven om dit hele werk af te krijgen, was dat een beetje hoog gegrepen. Uiteindelijk was het niet klaar toen ze geboren werd, maar heb ik het wel met kerst kunnen afgeven (maar 2 maanden na datum...).

Deze kader hangt nu te blinken in haar slaapkamer:


Momenteel ben ik met een projectje bezig voor een huwelijk van volgende week. Snel meer nieuws hierover.

Groetjes,
Gaga

Geen opmerkingen:

Een reactie posten