Pagina's

woensdag 4 december 2013

lekker warme mutsen



Het wordt er stilaan het weer voor.
Lekker warme mutsen in allerlei kleurtjes.


Voorlopig ben ik gestrand op de vrij typische jongens- en meisjeskleuren.
Maar ben nog volop aan de haak.






Heb zo ook eens een uilenmutsje geprobeerd.
Die zien er altijd zo leuk uit.
Vorig jaar kocht ik er zo nog 1 voor mijn petekind (toen had ik de wondere wereld van het haken nog niet ontdekt).
Maar nu kan ik ze lekker zelf maken en in elke kleur die ze maar wil.












Groetjes,
Gaga

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke blogje, ik kom haak blogjes tegen via andere haaksters, ik zal meer gaan bezoeken, altijd leuk verschillende creaties te zien...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nice blog i love to crochet when i have time...i found you thrue other bloggers on blogvillage...happy to visit more...blessings

    BeantwoordenVerwijderen