Pagina's

maandag 20 mei 2013

Mario Mushroom

Wat een weer, wat een weer...
Gisteren leek het of er eindelijk terug een beetje verbetering kwam, en vandaag is het terug volledig gekelderd.
Het enige wat er leuk is aan dit weer, is dat je rustig binnen kan blijven zitten met een tasje koffie of thee en rustig kan haken.

De koffie wordt bewaakt door onze egel.
Deze is super leuk om de kan lekker warm te houden:





Ondertussen een beetje haken.

Na het Bombomb mannetje vorige week, heb ik nu ook een champignonneke van Mario Brothers gehaakt. Dit patroon komt trouwens van dezelfde website.
Het wordt de mascotte van mijn ventje op z'n bureau heeft hij al gezegd.



Lekker snel resultaat en best leuk!

Ik heb me vrijdag ook volledig laten gaan en nog eens besteld bij Echtstudio. Daar is het nu tem 25 mei nog 10% korting omwille van de opening van de nieuwe winkel! En ze hebben dan nog eens een nieuw garen! Dat moet ik dan toch uittesten. Ik was nog op zoek naar iets dikker garen om eens te proberen een dekentje te maken. Ik hoop dat het een succes wordt.

Dat wordt dus uitkijken naar de TNT-mannen tot het pakketje aankomt :)

Groetjes,
Gaga


1 opmerking:

  1. Wat een geweldige egel zeg, wauw!
    En wat een lief haakwerkje♥

    Heerlijk he pakjespost. Dit slechte weer is superfijn om te knutselen. Heb ik ook gedaan vandaag, heerlijk!
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen