Pagina's

donderdag 16 mei 2013

Vulling = OP

Gisteren lekker nog eens aan het haken geslagen, maak ik het lijfje van een teckel af en is mijn vulling op. Ik zou ondertussen toch moeten weten dat ik een beetje in de gaten moet houden of alles nog op voorraad is.
Het gaat allemaal zo snel, dan is de vulling op, dan nog wat wol bijbestellen. Oei, de oogjes zijn weer op. Beetje slechte organisatie :)

Ach ja, binnenkort nog eens een bestelling plaatsen bij Echtstudio, dan kunnen we weer een tijdje verder. Ik heb gezien dat ze daar een nieuw soort wol hebben, dringend tijd om daar een paar bolletjes van te bestellen om uit te testen. Iemand soms al ervaring mee?
En dan kan ik toch niet zonder een nieuwe haaknaald ...

Hieronder ook nog een voorproefje van het cadeautje dat ik heb gemaakt voor de trouwers dit weekend.




Wel spijtig dat er geen mooi weer wordt voorspeld. Hopelijk maken ze er toch een mooie dag van.

Groetjes,
Gaga

2 opmerkingen:

  1. Lastig is dat als je mis grijpt. Ik zorg altijd voor een grote voorraad. van zowel oogjes als vulling. Die haal ik bij de Ikea, hoofdkussens voor 1,98 euro. Zit heel veel in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog heb je, ik ben je gelijk gaan volgen, zowel via blogger als via bloglovin, leuk!
    Jij ook welkom op mijn blog, gezellig!
    Lieve groet,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen