Pagina's

donderdag 23 mei 2013

Wat een snelle service!

Wauw, vrijdagavond besteld bij Echtstudio en gisteren kwam mijn pakketje al aan!!
(En dat terwijl er stond dat bepaalde stuks niet op voorraad waren)

Het was een lekker grote doos, gevuld met veel wol:


Catania kende ik al en gebruik ik altijd om amigurumi te maken.
Maar met al die leuke blogs te lezen, kwam ik ook veel dekentjes tegen en dat leek me ook wel een super idee. Ben bij Stylecraft DK Special uitgekomen.

Spijtig genoeg had ik gisteren niet super veel tijd om er direct aan te beginnen. Toch al een begin gemaakt aan een deken dat groot genoeg is om lekker op de zetel onder te kunnen liggen.
Kan al bijna niet wachten tot het klaar is.
Het lijkt me wel een leuke afwisseling tussen het 'beestjes'-maken :)

Groetjes,
Gaga

4 opmerkingen:

  1. O wat een grote doos. Leuk he al die verschillende kleurtjes en garen. Ik word daar altijd heel blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaaaah, daar word je toch blij van! Ik krijg meteen weer zin om te haken ;) Geniet ervan meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om dit te lezen. Ik zag het garen en dacht hetzelfde. Ik maak ook meestal knuffels. Zou je je ervaring over dit garen met me willen delen? Ben heel beniuewd hoe je het vindt haken. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Amarins,

      Ik zal er in mijn volgende post zeker iets over schrijven.
      Altijd leuk om mede-haaksters ideetjes te geven.

      Groetjes,
      Gaga

      Verwijderen