Pagina's

zaterdag 26 oktober 2013

Happy B-day

Gisteren was het mijn verjaardag. Het laatste jaar met een 2 er nog voor :)

Daarvoor gaan we vanavond en morgen ook nog vieren, maar gisteren hebben we dat al met z'n tweetjes gedaan.

Ik kreeg een super leuk cadeau:


En gingen we lekker eten 's avonds.



Volgend project:
Egbert de Eland.

Daar heb je blijkbaar pijpenragers voor nodig. Iemand een idee waar je ze kan kopen (regio Antwerpen)? Of in een webwinkel...

Verder kwam ook het boekje nog aan dat ik via 2dehands.be had gekocht. Wat een meevaller!!



Groetjes,
Gaga

2 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd!!!
    Wat een heerlijke verwennerij meid! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat maak je mooie haakwerkjes :-) Ik ben je meteen maar gaan volgen via bloglovin, want ik ben benieuwd naar Egbert de Eland! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen