Pagina's

woensdag 16 oktober 2013

Gelukspopjes

Wat is het hier stil.
Thans zit ik niet stil op haakvlak, het komt er gewoon niet van om hier een berichtje te plaatsen.

Onlangs heb ik nog een leuk boekje ontdekt waaruit ik al enkele popjes heb gemaakt: Gelukspoppetjes haken van Annemarie Arts.

Hieronder 2 fotootjes.




Verder ben ik druk bezig met genoeg materiaal te maken voor de Beparkte Oplage van 22 december.
Hebben jullie soms een idee wat zoal goed verkoopt?
Ik heb ondertussen wel wat amigurumis, dan deze poppetjes, wat sleutelhangers en ben nog bezig met kerststerren...
Is mijn eerste marktje dus ik kan nog niet echt inschatten of het goed zal gaan...

Groetjes,
Gaga

1 opmerking:

  1. Wat een super lieve mooie poppetjes. Helaas kan ik je niet vertellen wat goed verkoopt. Heb er geen ervaring mee. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen