Pagina's

dinsdag 22 oktober 2013

Handwarmers uit Simply Haken

Net zoals zovelen onder jullie kocht ik het nieuwe exemplaar van Simply Haken. Wat leuk om te lezen dat het nu elke twee maanden uitkomt.
Ik heb hier wel een aantal winkels moeten doen eer ik het vond. Hier in België verkopen ze dit blijkbaar niet zomaar overal...

Ik vind het best een inspirerend blad en vond meteen de handwarmers die op de achterkant stonden een topper. Gisteren ben ik er dan ook meteen mee aan de slag gegaan.
Op het eerste zicht zag het patroon er wat ingewikkeld uit, maar dat bleek helemaal niet het geval. Al snel was het eerste exemplaar klaar. En met 1 handwarmer spring je niet ver, dus de 2de heeft niet lang op zicht laten wachten:



Gehaakt met Stylecraft en haaknaald 4.

Ik maakte wel een extra versteving aan de opening voor de duim.

Groetjes,
Gaga

2 opmerkingen: