Pagina's

vrijdag 2 augustus 2013

Vierkantjes gekte!

Na de nieuwe levering van wol, kan ik weer verder aan mijn vierkantjes beginnen.
Heb er nog wel een aantal te gaan en heb ze ook nog niet aan elkaar gezet, dus de foto hieronder is maar om een idee te geven.



Als ik juist tel heb ik er nog 29 te gaan.
Dan nog alle draadjes wegwerken, aan elkaar haken en een randje voorzien.
Welk randje weet ik nog niet.


Als dit lukt, moet er nog een tweede komen.
Aangezien het voorzien is voor een tweeling.
Daar heb ik andere kleurtjes paars voor gekocht.
Dus niet hetzelfde en toch maar net een beetje anders.

Nu met de warme dagen is het wel volhouden om te haken. 
Als het zweet toeslaat is het moeilijk om de draad nog vlotjes te laten gaan.

Sommige mensen doen een regendans, ik haak regendruppeltjes.


Hoewel, echt regenen hoeft het van mij ook niet.
Maar een beetje minder warm zou toch wel wat aangenamer zijn...


Groetjes,
Gaga

Geen opmerkingen:

Een reactie posten