Pagina's

woensdag 28 augustus 2013

Knor Knor ...

Hier komt het varkentje Pip, naar een patroon van Stip en Haak



Een leuke krulstaart...


Kleine oogjes...


En wiebelige beentjes.


Het varkentje is super leuk om te haken en is snel klaar.
Alleen heb ik zitten sukkelen met de oogjes. 
Het is de eerste keer dat ik 4mm oogjes gebruikte en ik kreeg ze voor geen meter vastgezet.
Uiteindelijk hulp moeten inroepen, samen met een tang en dan was het nog een hele belevenis.
Om deze oogjes vast te kunnen zetten zijn er 2 paar gesneuveld en hebben een paar handen serieus pijn gedaan...

Iemand soms een idee hoe het kan lukken om ze er volgende keer makkelijker op te krijgen?
Anders denk ik dat ik volgende keer maar grotere oogjes ga gebruiken. 

Groetjes,
Gaga




3 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd ♥
    Ik doe altijd de oogjes met een tangetje, gaat prima. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb ook moeite met de oogjes, het scheelt bij wie je ze koopt, welke achterkantjes er achter zitten heb ik nu ontdekt. Had nu 6 mm en die wilden prima en vorige keer had ik ze wilde echt niet. Handen inderdaad kapot. Je varkentje is super, ik heb hem ook net gemaakt, erg leuk om te doen. Heb er trouwens 6 mm oogjes in gedaan. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje. Het scheelt inderdaad waar je ze koopt. Ik koop ze nu echt nog maar alleen bij Etsy 6060. ANdere geprobeerd maar niet te doen om ze er op te krijgen .Bij etsy is het bij alle maten helemaal geen probleem.

    BeantwoordenVerwijderen