Pagina's

maandag 26 augustus 2013

Beparkte Oplage

Nee, het is geen typefout :)
Zondag was er weer een editie van de Beparkte Oplage in Park Spoor Noord.

Het was de eerste keer dat we eens gingen kijken.
Best wel leuk allemaal om te zien.

Veel juweeltjes, kinderkleding, genaaide pamperzakjes, dekentjes en ga zo maar door.
Ik kocht er een potloodzakje, bedoeld om overal potloodjes mee te kunnen nemen voor de kinderen.

Dit is de binnenkant, met potloodjes:

De buitenkant:


Netjes samengebonden (leuk é!)



Deze is wel ondersteboven, maar je snapt het idee wel :)
Ik vervang de potloden door haaknaalden.


Ze hebben ook een webshop: Marlily


Ik wou eens gaan kijken om te zien wat er zoal stond omdat ik een plaatsje aan het zoeken ben om mijn gehaakte spulletjes te verkopen.
Een deel is steeds al bestemd voor mensen, maar de beestjes die overblijven verdienen toch ook een thuis...
Ik vind het zo zielig om ze maar in een doos te laten zitten.
En ze allemaal op de kast zetten, zoals ik in het begin deed, is niet echt haalbaar meer.

Het lijkt me wel een leuke markt om het daar een keer te proberen.
Dus ben van plan om me voor een volgende editie in te schrijven.
Alleen moet ik nog even kijken wanneer.

Groetjes,
Gaga

2 opmerkingen:

  1. Goed idee van je om eerst te gaan kijken. Is wel leuk om op een braderie te gaan staan. Alleen zijn de meeste wel erg duur met hun standplaats. Wij kijken daar ook een beetje naar zodat je toch nog iets overhoudt als het slecht weer mocht zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier vragen ze wel 20 euro. Weet niet of het realistisch is om dat eruit te halen.
      Het is wel overdekt, kan dus koud zijn, maar we staan altijd droog.
      Ik heb nog nooit ergens gestaan en hier in de buurt is het precies nog niet zo gekend. Meeste marktjes zijn precies in Nederland.

      Groetjes,
      Gaga

      Verwijderen