Pagina's

woensdag 27 november 2013

Holidays are coming, holidays are coming...

Het liedje van deze welgekende reclame zit in mijn hoofd.
Dus probeer ik het er op deze manier maar uit te krijgen.

Zie je de trein van Coca-Cola al voorbijkomen? Met alle lichtjes en de kerstman op het einde?
Super toch?!

Nog maar een kleine maand en dan is het weeral Kerst.

Zelf ben ik al volop bezig met de versieringen te haken. Eens Sinterklaas het land uit is, mag de kerstboom hier tevoorschijn komen.

Bij Ellebel stonden zeer leuke kerstboompjes met een beschrijving om ze te maken.
Zelf ben ik ook aan de slag gegaan en heb er intussen 6 gemaakt.
Hieronder een foto van 3.



Verder ben ik nog druk bezig met sterretjes te haken voor de kerstboom, volgens een patroon van Karin aan de haak.
Foto's volgen nog.

Verder is Egbert de Eland ook af, maar hij wacht nog geduldig in stukjes om aan elkaar gezet te worden.

Groetjes,
Gaga

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze super leuk geworden. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel mooi geworden. Heb er ook al een aantal gemaakt. Moet ze nog op ons blog plaatsen. Ze zijn ook leuk en lekker snel te maken.

    BeantwoordenVerwijderen