Pagina's

woensdag 3 juli 2013

Stylecraft DK Special

Sinds ik Stylecraft heb ontdekt van wol, ben ik er helemaal wild van.
Ik vind het een super leuk, vlot en zacht garen om mee te werken en heb er reeds enkele leuke dingen mee gemaakt. Een babydekentje is nog een 'work in progress', aangezien ik daar geen wol meer van over heb. Dringend tijd om te bestellen dus.

Als ik bestel dan wil ik altijd ineens lekker veel bestellen. Die verzendingskosten maken het anders niet interessant en hier in de buurt wordt deze wol niet verkocht. Toch vind ik het vaak moeilijk om via het internet kleuren uit te zoeken, zeker als ze een beetje op elkaar moeten lijken en bij elkaar moeten passen.
Nu kan je een kleurenkaart bestellen met alle 55 kleuren van Stylecraft. Lijkt me wel makkelijker om dan te beslissen. Hoop deze snel aan te krijgen om dan mijn volgende bestelling te kunnen plaatsen :)

Een volgend project dat ik zeker wil maken is Bill the Black Rooster van Den Dennis.


Deze is ook gemaakt met Stylecraft en zag er te leuk uit om te laten liggen. Dus die heb ik ook maar meteen mee besteld.

Tot slot is er ook nog een superleuke giveaway aan de gang bij Stip&Haak, zeker de moeite om even te kijken. Je kan er een patroontje mee winnen. Ik heb er tot nu toe nog geen van gemaakt, maar hier staan er toch zeker nog verschillende van op mijn lijstje.


Groetjes,
Gaga

Geen opmerkingen:

Een reactie posten