Pagina's

dinsdag 18 juni 2013

Giraffen in kleur

Ik blijf een beetje hangen in het thema giraffen.
Binnenkort gaan we op weekend met mijn metekindje, haar zusje en de ouders. Ter verrassing heb ik voor hen beiden een giraf gemaakt.



De roze is voor mijn metekindje, want die is helemaal zot van roze en de andere is voor de zus.
Ik kijk al uit naar hun reacties.

Ik moet wel zeggen dat ik vind dat de roze een beetje een 'evil' blik op zijn gezicht heeft. Maar misschien is dat gewoon zo op de foto. Anders lijkt het wel een karaktertje, maar dat heeft de ontvangster ook zeker en vast :)

Geniet nog van het mooie weertje!

Groetjes,
Gaga

3 opmerkingen:

  1. Ziet er lekker ondeugend uit. Ze zijn ook heel leuk, daar zullen ze wel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerds, en ik vind die gele helemaal geen evil look hebben, hij is gewoon leuk!!!
    Wat zullen de meiden er blij mee zijn, dat kan niet anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn ze leuk, heerlijke kleuren hebben ze. En ook ik kon geen evil blik ontdekken hoor .. vind ze cute !

    BeantwoordenVerwijderen